22 Mayıs 2012 Salı

0

2012 Billboard Müzik Ödülleri Kırmızı Halı



2012 Billboard Müzik Ödülleri kırmızı halı pek verimli geçmemiş bana sorarsanız. Tabii Miley Cyrus adından söz ettirerek kendi açısından bir verim sağlamış o ayrı. Ama ben pek beğenmedim kırmızı halı tercihlerini. Taylor Swift gerçekten çok çok hoş olmuş. O kırmızının tonu, üst kısmındaki bant detaylara bayıldım. Sanırım bir de Katy Perry çok masum, su gibi duru çok şık olmuş. Tabii ki Katy Perry hayranlığımla bir ilgisi yok bu yorumun J İşte ünlülerin kırmızı halı seçimleri.



Julianne Hough

Peştemal gibi sarmış sanki güzelim kumaşı üstüne. 3 veriyorum :)



Zooey Deschanel

O çorap ne ya. 1 veriyorum



Alicia Keys

Tamam kıvrımlar süper, yakışmış da ama çok siyah, çok düz, çok olağan. 6 veriyorum




Carly Rae Jepsen



Carrie Underwood

Ne desem bilemedim. İlk bakışta itici gibi geliyor ama şöyle bir inceleyince; renk hoş, kadın hoş, e yakışmış da. 7 veriyorum


Jordin Sparks

Bir tık daha zayıflamam gerekiyor tatlım. 3 veriyorum 




Katy Perry

Ve işte benim bakmaya doyamadığım kadın. Genelde aşırı bir tarzı olsa da bu sefer dozu tutturmuş. Saçıyla, makyajıyla, elbisesiyle neredeyse kusursuz. 8'i kapar Katy


Lisa Marie Presley

Buna yorum yapamayacağım sanırım :S



Miley Cyrus

Açıldım, saçıldım, kendimden söz ettirdim oh diyor resmen. Puan muan yok bebeğim sana



Natasha Bedingfield

Renk, güzel, model güzel ama kadın taşıyamamış.



Taylor Swift

Gecenin starı kesinlikle, tebrikler. 9'u kaptı
*Merve*


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top