28 Mayıs 2012 Pazartesi

0

2012 CANNES FİLM FESTİVALİ - 6.Vol

Nihayet Cannes Film Festivali sona erdi. Nihayet diyorum çünkü hergün o kadar çok kıyafet gördüm ki inanın bıkkınlık geldi. O yüzden içlerinde en konuşulmaya değecek olanlara yer veriyorum ve bu işin bittiğine biraz olsun seviniyorum :)





Elbette ilk olarak yer vermem gereken bir isim var. Belçim Bilgin Erdoğan. Üstünde Özgür Masur 'un An Koleksiyonundan çarpıcı bir elbise. Renk güzel ve detayları elbiseye dozunda bir farklılık katmış. Belçim Erdoğan 'ın tarzını oldum olası severim. Bağırmayan dingin tarzı güzel yansıtıyor. Ondan beklemediğim tarzda bir elbise olsa da taşıyışı gayet başarılı. İlk gördüğümde belinin yan oyuklar için fazla kalın geldiğini düşünmüştüm ama yeni resimlerde gayet güzel görünüyor. Sadece saçı ve makyajını sevmedim. Saç modeli çok alaturka kaçmış. Keşke her zaman yaptığı gibi saçlarını toplasaymış ve daha hafif bir makyaj yapsaymış. Bunlar dışında gayet doyurucu bir Cannes görüntüsü.



Sanırım Diane Kruger 2012 Cannes Film Festivali 'nin en unutulmaz görüntüsüne imza atmak istemiş. Christian Dior 'un genel olarak beni tatmin etmeyen 2012 koleksiyonundan gitmiş en beğendiğim tek parçayı seçmiş. Kabarık eteğiyle hem en büyük ikonum Marie Antoinette 'den hem de Viktoryen döneminden ilham alınarak tasarlanan elbise içten içe prenses olmayı düşleyen Millenium kadınları için ideal. Bu elbiseyi Diane Kruger 'ın giymiş olması ise büyük bir şans. Başka birinde bu kadar hoşuma gidermiydi tartışılır. Bu elbiseyi giyip bir de gösterişli mücevherlerle ya da baskın bir makyajla giyen de olabilirdi. O yüzden gördüğüm karelerden çok memnunum. Saçlar sade, makyaj yumuşak herşey yerli yerinde. Kapanış gecesi için isabetli bir seçim. Bu kıyafetler bu gibi önemli organizasyonlarda giyilmeyecekte nerde giyilecek değil mi ?



Jenny Packham elbisesi de çok yakışmış. Tabi kadın zarif olduktan ve taşımayı bildikten sonra yakışmamış denecek kıyafet bulmakta zor.



Diane Kruger iyi güzel hoş ama bence kapanış gününün en unutulmaz görüntüsü kimse kusuruma bakmasın Audrey Tautou 'ya ait. Hiç tartışmasız tüm festivalin en asil ve klas şıklığı diyebilirim. Üstünde şampanya renkli vintage bir elbise var. Tek kelimeyle muh-te-şem !! Eteğin altından görülen dantel jipona bayıldım. Saçlarının modeli ideal. Duruşu ve havasıyla sanki bir dönem filminden fırlamış gibi.



Festival boyunca birbirinden seksi ve gözalıcı elbiseleriyle en dikkat çekici şıklık Anja Rubik 'e ait. Seksapelliği ucuzlaştırmadan ve avamlaştırmadan kullanması büyük bir artı. Mesela Elie Saab elbisesi içinden görülen slip beni hiç rahatsız etmedi. Emilio Pucci elbise üstüne giydiği tek bir ceketle seksiden ziyade asil görünmeyi başarmış. Roberto Cavalli elbisesini beğenmesemde yinede bir şekilde iyi görünmeyi başarmış. Gucci elbisesi ile bambaşka bir güzellikte.

2012 Cannes Film Festivali 'nden bu kadar :) Umarım tüm Cannes postlarımı beğenmişsinizdir.


Share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top