28 Mayıs 2012 Pazartesi

0

4- CADI KAZANI !

Uzun zamandır cadı kazanı yapmıyordum. Biraz biriksin istedim:)



Zuhal Pirinçcioğlu son dönemde moda olan uyumsuz renklerin uyumunu yakalamak istemiş ama çok feci çuvallamış. Pembe ve turuncu gözüme hiç bu kadar kötü görünmemişti.

Reyhan Çiftçi son günlerde sizi bilemem ama beni şaşırtmaya devam ediyor. Bir kermese böyle bir kıyafetle gelmesi inanılır gibi değil. İddialı görünmeyi sevsede herşeyin yeri ve zamanı vardır demeye devam ediyorum.

Ceyda Kadayıfçıoğlu 'nun Givenchy elbisesini Siren Ertan Çarmıklı 'dan hatırlayanlarınız olmuştur. Ceyda Kadayıfçıoğlu 'nun o manasız saç bantı olmasa ikisini kapıştırabilirdim. Ama caanım kıyafet harcanmış gitmiş çünkü o felaket banttan başka birşey göremiyorum.

Serap Dindar 'ın kıyafeti önemli bir davet için değil de bakkala gitmek için ideal. Aslında kıyafeti geçtim makyajına daha çok takıldım. Aynı Barbie bebeklerde gördüğümüz ağır pembe makyajları andırıyor. Hermes 'in Jypsiere modeli çantamızı da poz verirken göstermezsek olmaz :)

İdil Fırat 90'lı yıllardan fırlamış gibi. Siyah jean üstü saten siyah gömlek en son o zamanlarda kaldı sanıyordum yanılmışım. Hatta ceketin renginde kocaman mercan renkli küpelerle 80 'lere kadar yolumuz olabilir. Son derece koyu makyajı da iyi bir bonus olmuş.


Share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top