25 Mayıs 2012 Cuma

0

89 - Kim Daha ŞIK ?

 


Özge Ulusoy 'un elbisesinin Marchesa Resort 2012 olduğunu sizler sayesinde öğrenmiş oldum. Hatta aynı elbiseyi Demi Lovato 'da giymiş.

Kim daha şık dersek elbiseyi elbette Özge Ulusoy 'a daha çok yakıştırdım. Çünkü vücut hatları ideal. Her ne kadar geniş göğüs kesimini yakıştırmasam da Demi Lovato 'yu gördükten sonra Özge Ulusoy peri gibi geldi gözüme :)



Demi Lovato 'nun vücut hatları bu elbise için çok yanlış. Dekolte çok ucuz görünüyor. Ortada hiçbir zarafet yok. Geniş omuz hatlarını daha da genişletmiş. Popo ve kalça olayına girmiyorum bile :)



İkiside elbisenin taşlarına eşlik etsin diye aksesuarda olabildiğince taşlı tuşlu seçimler yapmış. Beğenenleriniz olabilir ama benim kitabıma ters.

İkisinin de makyajı kötü. Demi 'nin ruj tonu doğru ama takma kirpikler felaket ötesi. Özge Ulusoy 'un ise elbisenin tonuyla aynı renk olan ruju yanlış ama göz ve yanak renkleri ideal. İkisinin de saçlarını sevmedim. Ama illaki seçmem gerekirse Özge Ulusoy 'un saç modelini tercih ederim.




Share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top