24 Mayıs 2012 Perşembe

0

Chanel Resort 2013

Zaman ne kadar çabuk geçiyor değil mi? Daha dün bitmeyen soğuklardan şikayet etmiyor muyduk? 
Ama resort koleksiyonlara göz atmaya başlayınca fark ettim ki yaz geliyor filan değil, resmen geldi. Hatta moda
dünyası zamanıyla konuşursak eskidi bitti, 2013 kışı bile eskimek üzere:) Ama tabii ki sıcakları bulmuşken kaçırmak niyetinde değilim, pastel renklerden çok sıkılmış olduğumu fark etsem de bu yazı prenses renkleriyle bitirme peşindeyim, biraz grunge etki katmak ise her zaman beni huzura kavuşturacak.Zaten sıkıldığım zaman siyahlara bürünme ya da uzun eteğimi elime geçen ilk bluzle tamamlama özgürlüğüm var. Her zaman iki farklı ucu bir arada görmeyi seven biri olarak Karl'ın farklı uçları bir araya getirmesini mutlulukla karşılıyorum.Ve sizi Chanel'in hayaller alemine götürmekte bir sakınca görmüyorum.



ps: Annenizden yadigar Chanel tüvit ceket sahibi olacak kadar şanslı azınlıktaysanız size lafım yok, annenize evden çıkarken görünmeyin yeter. Ama çoğunluk taraftaysanız kış sezonunda ortalık tüvit kaynıyordu altına kalın topuklu spor ayakkabılarınızı filan geçirin ve sokaklara atın kendinizi.
ps 2: Karl'a saygımız sonsuz:)
Sevgiler efendim:)

photos via style.com

Twitter ♥ Facebook  Pinterest 

Unutmayın yorumlarınız beni mutlu ediyor:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top