21 Mayıs 2012 Pazartesi

0

Garnier'den Muhtesem BB krem 5'i bir arada



Renkli nemlendiriciyi duymuştum ama açıkçası kullanmakta biraz ön yargılıydım. Ta ki Garnier'dan basın bülteni gelene kadar. Garnier'ı nedense marka olarak doğal bulur ve severim. E renkli nemlendirici de çıkarmış demeden olmaz. Hemen aldım orta tonunu ve denedim. Benim gibi cildi problemi olanlara kesinlikle öneriyorum. Benim cildim fondöten sürünce pul pul dökülüyor, pudra ise fazlaca yağlandırıyor. Ama renkli nemlendiricinin üstüne sürdüğüm hafif allık ile artık çook rahatım.


























Fotoğraflarda gördüğünüz gibi çok doğal bir görüntüsü var. Benim gibi ağır makyaj yapmayı sevmeyenler Garnier BB krem üstüne hafif allık ile kullanabilirler. Makyaj seveler ise makyaj altı bazı olarak kullanabilirler çünkü benim makyajımı uzun süre sabit tuttu.

Kısacası Garnier BB'yi çok sevdim ve öneriyorum.

Not: Bu arada fiyatı da çok uygun. 19.90 TL

Sevgiler...


*Merve*

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top