28 Mayıs 2012 Pazartesi

0

Krem Allık Yapımı (video)




Daha önce Su Hakgünden'in Göz bazı yapımı videosunu paylaşmıştım. Ve bende kendime bu göz bazından yapmıştım.
Son zamanlarda fazla göz yakyajı yapamıyorum, özelliklede içine kalem süremiyorum. Sürdüğüm zaman buğulu görüyorum, bana tavsiye edeceğiniz bir göz kalemi var mı, birde biraz kalıcılığı olsa fena olmaz =)
Neyse konuyu dağıtmadan, krem allık yapımı çok basitmiş. Koyu kıvamlı bir krem ve içine beğendiği bir allıktan katıp karışımı hazırladı. İsterseniz içine far, pudra yada ruj koyabilirsiniz dedi ama ben sadece krem ve kullanmadığım eski bir allığımı karıştırarak yaptım. (Videonun sonlarına doğru vazelinden jel allık yapımınıda anlatıyor.)

Yapımı ve sürümü toz olana göre daha kolay geldi bana, sizde deneyin belki hoşunuza gider.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top