25 Mayıs 2012 Cuma

0

M.A.C Hey Sailor! Blessedly Rich Lipglass



Merhabalar arkadaşlar,

M.A.C Hey Sailor! Koleksiyonu yaklaşık 2 hafta önce piyasaya çıktı. Bu sene M.A.C koleksiyonlarının hepsi birbirinden güzel. Ambalajları da birbirinden eğlenceli:) Bu koleksiyonlarda marine temalı, lacivert çizgili ambalajlara bayıldım! Öyle ki artık koleksiyonlardan tek bir ürün almak sizi kesmiyor, bir kez daha gidip aklınızda kalan diğer cicileri de topluyorsunuz; tabi eğer hala kalmışssa!)

Ben de ilk etapta 2 lipglass arasında kaldım ve tercihimi Blessedly Rich'ten yana kullandım.

Oldukça doğal bir renk. Bu renk, çok doğal, hafif bir toprak rengi. Mua 'soğan kabuğu' rengi olarak tanımladı bu rengi, ki bence de tonu tam olarak öyle:)





Peki bu lipglass beni kesti mi? Tabi ki hayır:) Gidip bir başka rengini de aldım ki o da bir diğer postun konusu. Sevgiler:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top