17 Mayıs 2012 Perşembe

0

Meşhur Gratis İndiriminden Benim Payıma Düşenler:) Vol.1


Merhabalar arkadaşlar,

Beni Twitter'dan takip edenler bilirler. Kaç gün bu indirimi konuştuk blogger arkadaşlarla:) Alacak listeleri yaptık. Veee o gün gelince de her birimiz, bize en aykın Gratis'e ışınlandık:)

Ben Ankamall şubesine gittim. Hedefim The Balm'dan ne bulursam almaktı:) Ama sabahın erken saatlerinde gitmeme rağmen NudeTude paletini bulamadım:( Esas amaçlardan biri oydu çünkü. Buna rağmen ihtiyacım olan  2 ürünü makyaj dolabıma ekledim:)


Pudram bitmek üzere olduğundan, The Balm'ın paraben içermeyen ve en sevilen transparan pudrasını alışveriş sepetime attım:) Time balm concealer ise ne zamandır aklımdaydı. Hazır fırsat bu fırsat dedim ve o da eve benimle birlikte döndü:)



Aslında açık tenli birine göre bu concealer ten rengime biraz koyu. Ancak, bildiğiniz gibi concealer'da açık renk kullanmak göz altı morluklarını daha da belirgin hale getiriyor. Bu nedenle koyu olan mid-medium rengi tercih ettim. Mağazada deneyerek aldım, en çok bu ton bana uyum sağladı. Aldığımdan beri de kullanıyorum ve gayet memnunum. Gözaltımdaki morlukları gayet başarılı bir şekilde kamufle ediyor. İnce yapılı olduğundan herhangi bir rahatsızlığa da neden olmadı. Ayrıca göz altlarındaki ince çizgilerde birikmiyor. Yalnız bu birikme sorunuyla karşılaşmamak için ben oldukça ince bir tabaka haline sürmeye özen gösteriyorum. Bunca açıklamadan sonra, güvenle tavsiye edebilirim Time Balm'ı:)

Pudrayı ise henüz denemedim; deneyince onu da yazarım:) Gratis indiriminden aldıklarımın ikinci postu içinse takipte kalın! Sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top