24 Mayıs 2012 Perşembe

0

Notd: Avon Sea Breeze

Scroll down please:)

Tekrar merhabalar arkadaşlar,

Sizleri harika bir mint rengi ojeyle tanıştırmak istiyorum. Kendisi Avon'un şeker gibi ojelerinden sadece biri. Bu sene pek çok kişi gibi ben de mint yeşiliyle kafayı bozduğumdan bu ojeyi kaçırmadım;)


Hello all, 

Today I applied my new mint nail polish:) It has a lovely color. I applied 2 coats and the color is fantastic. Isn't it? Loves:)


Tırnağımda 2 kat uygulanmış halini görüyorsunuz. İlk katta opaklık sağlamıyor. Hatta bana sorarsanız 3. kat bile uygulanabilir, de ben üşengeç bir oje-severim malesef :)

Akışkan bir yapısı var. Kuruması biraz uzun sürüyor, ama top coat uygulanırsa bunun sorun olacağını zannetmiyorum.



Sizler de Avon ojelerini seviyor musunuz? Sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top