24 Mayıs 2012 Perşembe

0

TOG Bazaar 'da ki ŞIKLIK YARIŞI !!

Eveeet geldik günlerdir hadi post nerde post diye beni sersem eden ısrarlarınız sonucunda TOG Bazaar 'a :)

Bakalım yardımsever tanınmış simalarımız neler giymişler ve nasıl görünüyorlar.



Öncelikle Arzu Sabancı ile başlamak istiyorum. Kendisine her rengin yakıştığının o kadar bilincinde ki resmen renklerle sarhoş ediyor bakanı. Bluzu rengarenk bir Mary Katrantzou. Çok yakışmış. Pantolon rengi süper ama bu seferlik paça boyunu sevmedim. Fazla kısa kalmış olmamış. Şeffaf pvc ayakkabılar da paça boyunu daha kısa göstermiş olabilir.



Misela çantalarla verdiği kare çok hoş. Tüm Misela çantalara minik kalpler gönderiyorum. Özellikle kalın metal kemerli olanlar en ikonik modelleri. Zamansız, şık ve hepsi birbirinden kaliteli. Geçtiğimiz günlerde Pera 'da açtıkları butiklerine uğramanızı tavsiye ederim. Ben şu aralar özellikle uğramaktan kaçınıyorum çünkü başıma geleceklerden eminim :)



Begüm Şen 'in spor şıklığı çok hoş. Geniş paça jean pantolonu, gri bluzu ve yanılmıyorsam Misela portföyü ile çarpıcı bir güzndüz şıklığı içinde.



Ceylan Çapa için nihayet diyorum. Tam yaşına uygun, cıvıl cıvıl gencecik bir şıklık içinde. Zara ceketi ve jean şortu ile çok şık. Babetlerine ise bayıldım.



Gül Saygı her zamanki gibi çok güzel görünüyor. Renk çok yakışmış. Ayakkabılar çok şık. Tek sorunum dövmesi. Benim bu dövmelerle aram bir türlü düzelemedi :)



Aslı Şen 'in hem spor hem de klasik tarzı aynı anda uygulamasını sevdim. Etek tek başına çok güzel. Ama bilekten bantlı Givenchy stilettolar ile bacak boyunu gereksiz yere kısaltmış. Bu boy eteğin altına bilekten bantlı stilettolar giymek için çok uzun boylu olmak gerekir. Saçlar ve makyajı çok hoş. Neon sarı Proenza Schouler portföyü ideal bir seçim olmuş. Hermes bilekliği çok şık.



Fatoş Sarıgül 'ün kobalt mavisi tiril tiril elbisesini çok sevdim. Burberry Prorsum porföy ve platformlu ayakkabıları çarpıcı.



Bir kermes olsa bile Feryal Gülman 'ı yine sezonun en gözde parçalarından biriyle görüyoruz. Altuzarra 'nın meşhur papağanlı elbisesi. Çok yakışmış. Ayakkabılar pvc malzemesinin de olduğu Fendi, çantası Hermes. Bugün Melis Alphan 'ın köşesinde Hermes çantasını eleştirdiği yazısını okudum. Evet bizde sık sık burda her daim Hermes kullanılmasını eleştiriyoruz ama söz konusu Feryal Gülman olunca bu konuda biraz esnek olmak gerekir derim. Ne de olsa kendisi memleketimde Hermes'leriyle ve Chanel'leriyle dillere destan ve kıskanılası bir şöhrete sahip. Nasıl Victoria Beckham 'a kendi çantaları olana kadar Hermes ünlüsü dedik ve öyle kabul ettik işte bu durumun bizdeki karşılığıda Feryal Gülman 'dır.



Sanem Tezman artık 9. ayın içinde. Her an minik bebeğine kavuşabilir. Ama maşallah görünümünde hamile olduğunu belirten ayrıntı bulmak zor. Giydikleriyle de ustaca karnını gizlemeyi başarıyor. Lanvin sneakersları ve Hermes bilekliği çok şık.



Siren Ertan 'ın üstündeki elbiseyi turuncu gibi görüyoruz ama aslında bildiğimiz bayrak kırmızısı. Elbisesi yeni çıkaracağı Siren Ertan 7800 plaj koleksiyonundan. Kendisinde bu tarz elbiseleri sık görmeyiz ama tanıtım amacıyla yerinde bir davranış. Ayakkabıları da kendi koleksiyonundan. Bugünlerde Siren Ertan 'ın hızına yetişmek imkansız :)



Begüm Eyilik genel olarak hoş görünsede gömleğin bol kalmış kemer detayını sevmedim. Pantolon incecik fiziğine çok yakışmış. Beyaz Chanel çantasını sevmedim.



Sitare Akdilek büyük olasılıkla başka bir davetten gelmiş olmalı. Yani bir kermese böyle bir kıyafetle katılmasının başka bir açıklaması olamaz diyorum.



Demet Kutluay her zamanki kendine has stilinde. Artık bende alıştım hep böyle giyinmesine. Chanel babetleri çok şık o kadar.



Hande Acar Hande Acar ne diyim bilemedim yine. Bazen ne kadar çok şey desek yine boş o yüzden en iyisi birşey dememek. Ama el ve ayak ojelerinin farklı renklerde olması iyi görünmüyor bunu belirtmezsem olmaz.



Maide Kurttepeli her zaman ki gibi sevdiğim tarzıyla. Spor şıklığı en iyi uygulayan ve yakıştıranlardan.



Melisa Kanatlı birtek bana mı çok karışık geldi bilemiyorum.



Ve işte Oya Eczacıbaşı. Renklerin uyumuna bayıldım. Çok şık çoook !



Şirin Yalçın 'ın piliseli eteği çok yakışmış. Beyaz atlet ve dolgu topuk ayakkabılarla değişik bir görünüm içinde. Beğendiğimi söyleyemem ama kötü de görünmediği kesin. Nil Bentürk 'ü ise özlemişim. Benim favori isimlerimdendir. Her zamanki gibi fazla zorlamadan olabildiğince sade bir görünüm içinde.



Azade Balkaner 'in siyah pantolon üstü giydiği gömleği sevmedim. Aslında gömleğin kendisini sevmedim.



Berrin Yoleri 'nin Marni gömleği çok yakışmış. Ayakkabıları için sanırım marka yazmama bile gerek :)



Eda Kosif 'in neon renkleri kullanmasını sevdim. Özellikle Dior ayakkabıları çok hoş.



Eda Taşpınar 'ın tulumunu beğenmedim. Ama sandalaetlerine ve takılarına bayıldım.

Off yeter yoruldum bugünlük benden bu kadar sıra sizlerde :)


Share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top