25 Mayıs 2012 Cuma

0

Üç Farklı Fon, Üç Farklı Trend ve Üç Farklı Özge



Özge Özpiriçci’ye olan sempatime engel olamıyorum. Melekler Korusun dizisindeki naif karakterini de çok severdim. Markafoni’nin Özge ile çekimi duyunca çok sevindim ve tabii ki emindim böyle muhteşem karelerin ortaya çıkacağına. Ben hem kombinleri hem Özge’yi çok çok beğendim. Bugün Markafoni’de satışa çıkan bu parçalara sahip olmak istiyorsanız ne yapmanız gerektiğini biliyorsunuz ;) Sorbe renkleri, yani pastel tonlarının yumuşak birlikteliğiyle hanım hanımcık bir stil, marine temasıyla konforlu ve trendy hafta sonu kombinleri ve cesur desen karışımlarıyla özgüven dolu bir tavır Mert Aslan imzasıyla, Mehmet Erzincan’ın dinamik ve renkli karelerinde görebilirsiniz. İşte Özge ve muhteşem kombinler;

Kırmızı Fon Özgesi








Mavi Fon Özgesi






Gri Fon Özgesi





*Merve*

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top