25 Haziran 2012 Pazartesi

0

95- Kim Daha ŞIK ?

 


Feryal Gülman 'ı uzun zamandır konu etmediğimin farkındasınız değil mi ? Ben ara ara konu edeyim desem de sizlerden gelen mailler o kadar ısrarcı ki o yüzden hemen bu postu yapayım dedim :) Çılgın gibi bu elbisenin markasını öğrenmek isteyen okuyucularımı memnun edeyim ve hemen konuya gireyim.

Elbisesi Prabal Gurung imzalı. Öncelikle o pembe bluza tüm kalpçiklerimi gönderiyorum. Nasıl bir güzelliktir o öyle ?! Nefis bir parça ! Sadece bu siyah etekle değil birçok parçayla rahatlıkla kullanılabilir. Mesela baştan aşağı beyaz bir pantolon ceketle, kırmızı ve yine kendi tonlarında pembe kalem eteklerle gibi bu liste uzar gider..

Feryal Gülman 'ın üstünde adeta mum gibi durmuş. Tek bir kırışıklık gözü rahatsız eden tek bir unsur yok. Sanki kendisi için özel dikilmiş. Defiledeki lazer kesimli yerine düz eteği seçmesi iyi olmuş. Aslında eteğin satışı bu şekilde. Saçı makyajı, Corto Moltedo clutchı ve mücevherleriyle karşımızda yine kusursuz bir Feryal Gülman var.



Aynı elbiseyi birde Sonam Kapoor giymiş. Hiiiç beğenmedim. Ama bunda Feryal Gülman 'ın suçu var. Ona baktıktan sonra Sonam 'a bakmak resmen Çin işkencesi gibi !

Yani uzun lafın kısası seçimim yüzde yüz Feryal Gülman 'dır. Hatta ileri gidiyorum mankenden bile daha güzel taşımış diyorum. Bayıldım !




Share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top