14 Haziran 2012 Perşembe

0

Alexander Wang Resort ve Uykusuzluk

Evettt ve saat 4 oldu ben hala uyuyamadım! 
Garip bir huzursuzluk var üzerimde, hayırlısı!
Blog ihmal edilmekte ama hala boş anlarımda resortları takip ediyorum ve Alexander Wang'in koleksiyonu beni benden aldı uykusuz halimle!
Belki de hem koleksiyondaki parçaların mimari formları, hem uzun zamandır gördüğümüz neon ve pastel renklerin yerini alan basic renkler hem de fotoğraflar şu anki ruh halime ilaç gibi geldiğindendir.
Koleksiyonu bütün olarak sevdim.
Siz ne düşünüyorsunuz biraz minimalizme biraz da edge olmaya ihtiyacımız yok mu artık?
Ah bi de o ayakkabılar!!
Hepinize iyi geceler ( ya da kısaca günaydın )





 Twitter ♥ Facebook  Pinterest 

Unutmayın yorumlarınız beni mutlu ediyor:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top