23 Haziran 2012 Cumartesi

0

DIY Fikirleri

Hadi biraz da evlerimizle ilgilenelim:)
Bu tahtaları biliyorsunuzdur, kasa gibi büyük marketlerde, depolarda filan yükleri bunun üzerine koyup taşıyorlar(ismini bilmediğim için dolandırdım lafı)
İşte bu 'şey' ile yapılacak çok şey var. Ben zaten formunu ve dokusunu çok seviyorum bir de böyle kullanışlı hale gelince tadından yenmez oluyor:)
Aslında evde yapılması zor olan bir diy seçtim ama bir kaçını üst üste koyarak sehpa gibi kullanabilir, üzerine minder ile balkon için sedir haline getirebilirsiniz bence:)
Bulduğum ve pek sevdiğim fikirleri sizlerle de paylaşmak istedim.
İyi yapmış mıyım ?

edit: ismi paletmiş bu tahtaların:)








 Twitter ♥ Facebook  Pinterest 

Unutmayın yorumlarınız beni mutlu ediyor:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top