19 Haziran 2012 Salı

0

Gardırop önü vol. 6 - Tasarım Turşusu

Gardırop önü yazılarını hazaırlamayı sevdiniz değil mi?:)
Bu hafta konuğum Müge. Hadi başlayalım:)
Az parçayla çok kombin yapmış Müge zaten amacımız bu olduğundan bende yıldızlı 5 aldı:)

Siz ne düşünüyorsunuz?

Merhaba
Yarın tatile çıkıyorum ve bavulumu hazırlama telaşı içine girdim bile.Bence tatile koca bir valizle gitmektense düşünülerek hazırlanmış kominlerle gitmek çok daha sağlıklı oluyor.Çünkü sonradan oraya gittiğinde odada kriz yaşanıyor ve 'hiçbirşey almamışım yanıma'ağlayışları başlıyor.Oyüzden artık biryere giderken neyi ne ile giyebilirim diye hazırlıyorum.Senin blogundada rastladım gardırop onu hıkayesine oyüzden hemen fotograflarını çektim.
Yanıma götürdüğüm parçalar bu yazki en favori parçalarım ve fotograflarda gördüğün gibi bir gömleği ve atleti hem gece için hem gündüz için kombinleyebiliyorum.Bunun için yanıma 2 etek-pembe ve siyah pullu olan ve bir şort yeterli oluyor.Eteklerin üzerine aldığım hem siyah atlet hemde beyaz gömlek gayet uyumlu duruyor.Çok sevdiğim pembe topuklularımda giysilere renk katıyor.Bu üstleri gündüze kombinlediğimde ise altına espadrillerimi tercih ediyorum.Böylece hem sportif görünebilir hemde rahat edebilirim.Ayrıca şortun altına topuklu giydiğimde bile gayet hoş görünmez mi :)
Yanımada kıyafetlerime uyumlu takılarımı aldıktan sonra sanırım küçük bir el valizi ile gidebilirim.:)
Bu arada şortu giymediğim pantolonumu keserek kendim yaptım ve pembe etekle kombinlediğim yakanın tasarımıda bana aittir:)
Artık bana iyi tatiller:)













 Twitter ♥ Facebook  Pinterest 

Unutmayın yorumlarınız beni mutlu ediyor:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top