20 Haziran 2012 Çarşamba

0

Günün Kombini - Sakin Olun



Ne dinlediğinizin de ne giydiğinizin de önemi yok aslında!
Bugün sneakers ile işe gidip yarın bakkala çıkarken en sevdiğiniz elbisenizin altına topuklularınızı geçirebilirsiniz.
Kimin umurunda?
İtiraz ettiğinizi duyuyorum:) Kimin umurunda olduğunu söyleyim. Canınız ne giymek isterse istesin sizin hep umurunuzda olacak!
Belirli kurallar altında giyinmeniz gereken ortamları saymazsak sanki ne giymemiz gerektiği genlerimize işlenmiş gibi. Aaa hiç böyle sokağa çıkılır mı? Altı üstü bir kahve içmeye çıkıyorum! O parti inanılmaz olacak böyle mi gidilir? Okula gidiyorum yahu!...
Daha saymama gerek var mı? Çoğu zaman kendimizi kısıtlayan yine kendimiz oluyoruz. Bir sürü insanın da kendini kısıtladığını düşünürsek ortaya bambaşka bir baskı çıkıyor!
Onun için diyorum ki bir gün de canınız ne istiyorsa onu giyin! O renk bu renge uymadı, ah bu geçen sezon modaydı, herkes bana baktı gibi tantanaları es geçin! Başkalarına da bu gözle bakmayı bırakın!
Cesur olun!
Sakin olun!
Akışına bırakın!
Sevgiler:)
 Twitter ♥ Facebook  Pinterest 

Unutmayın yorumlarınız beni mutlu ediyor:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top