20 Haziran 2012 Çarşamba

0

Hanigisi Daha Çok Yakışmış ?

 


Didem Antebi 'yi uzun zamandır konu etmiyordum özlemişim :) Saçlarına verdiği değişik kesim ve seçtiği elbiselerle bu aralar tam da havasında !

Fuşya elbisesi bir Dolce&Gabbana. Siyah pırıltılı elbise ise Roberto Cavalli. Her iki elbisede gösterişli bir edayla taşınmayı hak ediyor. Zaten Didem Antebi 'de öyle yapmış. İddialı renklerlerle harika görünüyor.

Fuşya renkli dantel Dolce&Gabbana elbiseyle nefis ! Elbiseyi iyi doldurmuş. Hatları kusursuz bir şekilde ortaya çıkarmış. Kolye takmasını da sevdim. Güzel bir ışıltı katmış. Aksesaurlarda ten rengine gitmiş. Tek sorunum göz çevresine sürülen tenin en az 2-3 ton açık kapatıcılar. Yanık tenin tüm güzelliğini götürüyor bu görüntü. Bunun dışında gayet hoş.




Roberto Cavalli elbisede ise straplezi bir gıdım yukarda tutsaymış çok daha iyi olurmuş ama bu haliyle de şikayetim yok. Ayakkabılar da elbisenin ışıltısını devam ettiren bir Roberto Cavalli. Saçlar toplanmış ve nefis bir ruja işi bitirmiş. Bu elbiseyle uyguladığı makyaj kusursuz.

Gelelim hangisi daha çok yakışmış olayına. Hmmm zor bir soru çünkü ikisini de beğendim. Ben en iyisi ikisi şıkkını seçeyim ve kurtulayım :)





Share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top