20 Haziran 2012 Çarşamba

0

Kardeşlerin Şıklık Yarışı !

 


Elif Dürüst ve Şirin Yalçın kardeşler geçtiğimiz günlerde katıldıkları davette muhteşem gözüküyorlar. Elif Dürüst 'ü en nihayet kendisine çok yakıştırdığım bir elbiseyle görmenin mutluluğu içindeyim :)

Neler giydiklerine gelirsek Elif Dürüst Alexander Wang, Şirin Yalçın Emilio Pucci giymiş.

Bir Emilio Pucci güzelliği görmenin de ayrı bir mutluğunu yaşıyorum. Off bu post fazla çiçek böcek olmaya başladı :)

Elif Dürüst 'ün tek askısı deri, drape Alexander Wang 'ı çok yakışmış. Güzel de taşımış. Aksesuarları harika. Makyajı da güzel. Beni rahatsız eden tek unsur saçlarının sarı tonu. Bunun dışında son günlerde gördüğüm en iyi Elif Dürüst !

Şirin Yalçın 'ın ise tek omuz dantel Pucci güzelliği klasça taşıyışına hayran kaldım. Muhteşem ! Bu elbiselerin bel bölgesinde hafif bir toplama vardır. O detayı atlamadığını görmek harika ! Saçı, makyajı, aksesuarları herşey dört dörtlük ! Ojelerin cart rengi bazılarınızı rahatsız edebilir ama ben bu yaz aylarında böyle rengarenk ojeleri sevdiğim için aksine çok beğendim.






Share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top