16 Haziran 2012 Cumartesi

0

Most Loved: Estee Lauder Double Wear Light


Merhabalar sevgili takipçilerim,

Ne zamandır pek çok blogger arkadaşım gibi ben de sıcaklardan, alerjiden, nemden, ondan bundan muzdarip olduğumdan post yapacak halde değildim:( Geri dönmeyi umuyorum;)

Bu fondöteni Anneler Gününde Douglas'tan almıştım. Kampanyalıydı, benim de fondöten ihtiyacım vardı; bu yüzden hiç düşünmeden aldım:) Çok da memnunum son zamanlardaki favori ürünlerimden! Bulabilirseniz mutlaka alın, derim;)

Hafif-orta kapatıcılığa sahip bir fondöten. En alttaki fotoğrafta görüldüğü üzere 2 derece yoğunluğa sahip. Üstelik yüzünüzdeki görünümünü hafif bulursanız bir kat daha sürerek yoğunlaştırma imkanınız var. Son olarak, yaz için de ideal olduğunu söylemek isterim. Geçenlerde katıldığım bir nikahta da şu yaz sıcağına rağmen kullandım ve hiçbir sorun yaşamadım:)




Sevgiler, sıcaklarla mücadelede başarılar;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top