17 Haziran 2012 Pazar

0

Mutlu Pazarlar - Avize Küpeler

Büyük küpeler yazın sıcaklarda kışın da kalın kıyafetlerle birlikte sorun yaratır bana kalırsa ama Edie'nin fotoğraflarını her gördüğümde saçlarımı kısacık kestirip boyu sonsuza giden avize küpelerle dolaşmak istemiyor değilim!:) Sorun şu ki ben sıkıntılı bir insanım ve bırakın Givenchy'nin statement piece'i (boğaziçi tarzancasını bu bloga da bulaştırdım hadi hayırlısı:)) ne diyoduk? Bırakın Givenchy'nin çanta büyüklüğündeki couture küpelerine editoriallarda doyalım, ben küçücük mini minnacık nokta küpelere bile katlanamıyorum. Tüm kulağımı kaplayan 12028 tane küpe de ergenlik çağımda kaldı:) Ama ilham almamızı ve kendimizi yeni bir şeyler denemeye zorlamamızı hiç bir şey engelleyemez!:)
Dolayısıyla pazar yazımız ve ilhamımız anladığınız gibi büyük küpeler! Bana kalırsa kocaman kolyeler, bileklerimizden neredeyse dirseğimize kadar gelen incik boncuk trendleri arasında küpelerimize yaptığımız haksızlığı telafi etmemiz lazımdı zaten. Sanki daha çok göreceğiz bu küpeleri ne dersiniz? 


Mutlu pazarlar efendim:)









Twitter ♥ Facebook  Pinterest 

Unutmayın yorumlarınız beni mutlu ediyor:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top