15 Haziran 2012 Cuma

0

Şaşırtan Değişiklik !

 


Aylin Tahincioğlu 'nu 7/24 ağır marka kıyafetler ve full bakımlı gördüğümüz için Madonna konserindeki jean pantolonlu, beyaz gömlekli ve rahat havası beni nasıl şaşırttı anlatamam. Ama güzel bir şaşkınlık bu. Eminim yine konser öncesi bir kuaför yapmıştır :) Ortada markayım diye bağıran tek bir unsur bile yok. Çok beğendim çook !




Bir kaç gün sonra bir düğünde yine kendisinden beklenen görüntüsünü görünce bu spor tarzını daha da sever oldum. Üstünde ki elbise müthiş güzel. İşçilik son derece klas. Makyajı, aksesuarlarıyla tam teşekküllü ! O Judith Leiber disko topu formlu minaudiere 'ine ise mevcut olan tüm kalpciklerimi gönderiyorum.

Lakin yine de benim tercihim Madonna konserindeki tarzıdır.

Madonna demişken sosyetemin bu sefer sınıfı pekiyi ile geçtiğini söyleyebilirim. Genel olarak herkes rahat giyinmiş. Tabi arada yine Hermes'lerin Chanel'lerin uçuştuğu kareler görmedim değil. Yine de eskisi gibi gözümü tırım tırım tırmalayacak dozda olmadıklarını söyleyebilirim.


Share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top