22 Haziran 2012 Cuma

0

TATİL DÖNÜŞÜ MİNİ ALIŞVERİŞ


Tatil dönüşü Gratis ve Watson'a şöyle bir uğradım.Kadıköy Bahariye'ye Gratis açıldı.Hem de Essence ürünlerini satıyor.Çok mutluyum.Essence standı çok kalabalıktı.Doğru düzgün bakamadım.Sadece bir oje ve jel eye liner aldım.





Essence jel eye linerı herkes çok övdü.Ben de eye liner sürme özürlü bir insan olarak bir de bunu deniyim dedim.Sadece tek bir tane benim aldığım kalmıştır.02 London Baby siyaha yakın kahve rengi.Siyah yerine daha açık olan bu rengi denemenin daha iyi olucağını düşündüm.Zaten yazın simsiyah makyaj sevmiyorum.


Elime parmağım ile sürdüm.Rengi anlaşılıyor ama.Veee dün sürmeyi denedim ve başardım :D Ecotools'un fırça setindeki eye liner fırçası ile uyguladım.Sonuç benim için mükemmel.Kuyruk bile yaptım.Benim gibi eye liner özürlülere tavsiye ederim.Çok yumuşak yapıda.Sürümü çok kolay.Sürüldükten bir süre sonra kuruyor.Ve bu yaz sıcağında akmadı.Her rengini alıcam :D



Ojelerini de denemek istedim ve 38 Choose Me rengini aldım.Dün onu da sürdüm :D


Elimde gördüğünüz tek kat,acele ile yalandan sürülmüş hali.Çabuk kurudu.Rengi tam benlik :D

Gratis'ten diğer aldığım After Sun-Stress yüz maskesi.Yüzüm çok hassaslaştı ve kurudu.Bunun yatıştırıcağını düşündüm.Kutunun içinde 4 adet var.Bir tanesini kullandım ve menun kaldım.

Ve son olarak Watson'dan yeni gelen Superdrug BB krem aldım denemek için.Ben Light rengini aldım.Bir Medium rengi vardı.SPF 15 güneş koruması var.Paraben içermiyor.Umarım güzel bir üründür.Fiyatı 17TL civarındaydı.Deneyince yorumlarımı yazıcam.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top