28 Temmuz 2012 Cumartesi

0

Feryal Gülman 'sız 1 Ay Olacak İş Değil :)

Demin farkettim ki Feryal Gülman 'ı konu etmeyeli 1 aydan fazla olmuş. Olacak iş değil :) Bunun tüm suçlusu yaz aylarını yaşamamız ve davetlerin sayıca azalması. Hemen 2-3 kıyafetini ele alayım da arayı kapatayım :)





İlk olarak Victoria by Victoria Beckham elbisesiyle başlayalım. Elbise çok yakışmış. Her yaştan kadının rahatlıkla kullanabileceği bir seçim. Elbette her zaman ki gibi tarzına uygun olarak takılarıyla elbiseye ciddi bir zenginlik katmış. Van&Cleef Arpels Alhambra onyx kolyesi harika ama ben bu elbiseyle kullanmazdım orası ayrı. Hatırlarsanız bu elbisenin farklı renklisini Beyza Aslan 'da da görmüştük.



Geçtiğimiz ay katıldığı bir davette giydiği bu elbiseyi soran birçok okurum oldu. Bir de burdan cevaplayım. Elbisesi Etro marka. 2012 İlkbahar-Yaz sezonunda en beğendiğim koleksiyonlardan biridir Etro. Püfür püfür tiril tiril nefis bir koleksiyon. Ama keşke Feryal Gülman 'a bu denli iri baskılı elbiseler yakışıyor olsaydı. I-ıh bu elbise hiç onun tarzı değil beğenmedim beğenemedim.

Geçtiğimiz günlerde ise spor bir şıklıkla çıktı karşımıza. Çok nadir gördüğümüz ama her defasında keyif aldığım anlar bunlar. Burberry Prorsum 'un sık sık görmeye başlayacağımız baykuş baskılı t-shirtlerinden seçmiş. Önden yırtmaçlı jean eteği yakışmış. Nancy Gonzalez çantası ve bej renklerindeki ayakkabılarıyla çok hoş bir gündüz şıklığı yaratmış.





Share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top