30 Ağustos 2012 Perşembe

0

Bu Çifte Bayılıyorum !

 


Semiramis Pekkan ve Gulu Lalvani çiftini ne kadar beğendiğim sır değil. Hele son aylarda tüm genç sosyetiklere nazire yaparcasına kıyafetleri, taşıyışları ve birbirlerine yakışmalarıyla takip etmekten en keyif aldıklarımın başında gelir oldular. Yine rengarenk cıvıl cıvıl bir şıklık içindeler.

Semiramis Pekkan 'a bakınca sizi bilemem ama benim aklıma yaşı başı hayatta gelmiyor. Genç kız gibi görüyorum onu. Pembe düşük omuzlu bir bluzla turuncu jean pantolon nasıl da yakışmış. Dore ayakkabısı, renkli heybe tarzlı el çantası, hafif makyajı, şöylesine topladığı saçları ve takılarıyla nefis görünüyor.

Gulu Lalvani ise Türkiye 'nin (Türkiye 'ye mal etmek ne kadar doğru bilemedim) en şık erkeği. Lavanta renkli gömlek ve pantolonuyla Semiramis Pekkan 'a dur ben de varım der gibi :)


Share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top