20 Ağustos 2012 Pazartesi

0

Essie All in One Base


Tatil alışverişlerime Douglas'la devam edelim. Essie markası bizdeki gibi belli başlı 3-5 yerde değil neredeyse her yerde karşınıza çıkıyor. Auchan adlı Fransız market zincirinin sağlık/ kişisel bakım reyonunda devasa Essie standını gördüğümde neredeyse çığlık atacaktım! Evet, gross marketler, Douglas'lar, tabii ki Sephoralar ve küçük butik tarzı parfümerilerde Essie ojelere rastlamak mümkün. Darısı ülkemize;)

Bense ne zamandır istek listemin üst sıralarında yer alan Essie All in One Base satın aldım. 'Base Coat' yani baz ojeler tırnakları ojenin zararlı etkilerinden korumayı hedefleyen ürünler. Oje sürmeden önce tırnağa uygulamamız gereken koruyucu cilalar. Benim ilk baz ojem.





Bu ürünü kullandım. Özellikle koyu renk, yoğun kıvamlı oje sürmeden bu ojeyi baz olarak tek kat tırnağıma uyguluyorum. Her zamanki Essie kalitesi bu ojede de mevcut;) Hızlı kuruyor, ayrıca sağlığa zararlı 3 kimyasal maddeyi içermiyor.

Gönül rahtlığıyla tavsiye edebilirim;) Sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top