17 Ağustos 2012 Cuma

0

Tatilde Ne Yaptım? ;)



Temmuzda aldım başımı uzaklara gittim. Sizlere söylemedim. Blog yazmaktan ayrı kaldığım bir dönemdi, hatta blogu kapatmayı bile düşünmekteydim hala.

Ama hala devam ettiğime göre sizlerle paylaşma vakti geldi! ;) Almanya'da okuyan kuzenimi ve Fransa'da yaşayan bir akrabamı ziyaret ettim Temmuz ortasında. Toplam 2 hafta kaldım, 1 hafta birinde, 1 hafta diğerinde olmak üzere.( Anlatacaklarım özel sebeplerden ötürü bu kadar, daha fazla detaya girmeyeceğim)

Eh tabi gitmişken boş durmadım. İndirim dönemine de denk gelmişken eli boş dönmek kabul edilemezdi! H&M, Sephora, Yves Rocher  başta olmak üzere pek çok indirimli mağaza tarafımdan incelendi ve hatrı sayılır cici benimle birlikte eve geldi;)

Bunları ve yurtdışında alışveriş hakkında naçizane gözlemleri yakında sizlerle paylaşacağım. Takipte kalın;)

Sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top