24 Eylül 2012 Pazartesi

0

62- GÜNÜN ŞIKLARI : Gül Saygı ve Ezgi Kıramer

Şık ve stil sahibi görünebilmek için bir pantolon bir triko yetebilir. Tıpkı Gül Saygı ve Ezgi Kıramer 'de gördüğünüz gibi. Biri klasik diğeri spor tarzda gözalıcı görünüyorlar.


Gül Saygı 'nın sarı saçlarını bozmasına laf ettim ama bu görselde harika göründüğünü itiraf etmeliyim. Kumaş pantolon üstüne ince gri trikosu, Valentino ayakkabıları, çantası ve aksesuarlarıyla çok klas bir şıklık içinde.


Ezgi Kıramer 'in kendi sitesinin olmasına bazen seviniyorum. Aksi taktirde her giydiğini günün şıkı seçmek zorunda kalırdım :) Geçenlerde NY ya da Paris moda haftasının streetstyle video çekimlerine bakıyordum. Bir kaç saniyede konuşan bir hatun süper şık kıyafeti ve müthiş cool havasıyla dikkatimi çekti. Kim bu yahu dedim kendi kendime. Sonra Ezgi 'nin bloguna bakınca aynı kıyafeti gördüğümde kim olduğunu anladım. Burda da kalın trikosu ve jean pantolonu ile süper sade görünüp hiç dikkatimi çekmeyecekken müthiş güzel saç modeli ve nefis gözlüğüyle farklılığını konuşturmuş.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top