25 Eylül 2012 Salı

0

Essence Fix&Matte Translucent Loose Powder


Essence'in bu trasnpara pudrasını bloglarda sıkça gördüm.Dayanamadım gittim aldım.İyiki almışım.Kullandığım en iyi pudralardan biri.Neredeyse her gün kullanıyorum.


Gördüğünüz gibi beyaz renkli transparan bir pudra.Ben daha önce bu tarz bir ürün kullanmamıştım.Toz ürünlerin hepsinde olduğu gibi kullanımı biraz zor.Etrafa çok saçılıyor.Koyu renk giyindiyseniz çok dikkatli olmak gerekiyor.Kapağını kapatırken bile uçuşuyor.Yarısı havaya gidiyor yani.Ürünün en kötü yanı bu fakat dediğim gibi toz ürünlerin hepsinin sorunu.Şu delikleri az biraz daha küçük olsaymış iyiymiş :)





Ben kabuki fırça ile kullanıyorum.Kılları sık olduğu için uygulama daha kolay oluyor ve daha az uçuşuyor.Makyajı çok iyi sabitliyor.Yüzümde bütün gün (sabah 7'den akşam 7'ye kadar) yağlanma olmuyor.Renksiz olduğu için cilt rengime uydu uymadı derdi de yok.Kesinlikle tavsiye ederim.Gratis mağazalarında satılıyor.Fiyatı 12-13 lira bişeydi.Bu fiyata mükemmel bir ürün.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top