26 Eylül 2012 Çarşamba

0

Kızlar Bakın Ne Buldum..The Balm Meet Matte Eyeshadow Palette



İş çıkışı alışveriş merlezine gittim.Gratis'e girmeden olmaz tabi.The Balm ürünlerine indirim vardı.Onlara bakıyordum.Yabancı bloglarda ve videolarda gördüğüm Meet Matte paletini görünce çok mutlu oldum.Gelse de alsam diyordum.Gördüğünüz gibi yine güzel bir ambalaj.Yine güzel bir isim.


9 adet mat renkten oluşan şahane bir far paleti kendisi.Renkler gayet doğal.Ambalaj yine mıknatıslı karton.Aynası da var.Toplam 9,5 gram.Bence yeterli.Kendi fırçası da var.Ben bu fırçayı farı eyeliner gibi kirpik diplerime sürmek için kullanıyorum.Gayet kurtarıcı oluyor.



Daha yakından görünüşü böyle.Eve gelir gelmez fotoğraf çekip sizinle paylaşmak istedim.Hava karanlık olduğu için swatch yapamadım.En yakın zamanda onu da yapıcam.Biraz parmakladım farları.Favorilerim şimdilik matt gallagher ve matt patel.Şu Balm Jovi paleti  gelse keşke onu da alsam.
Bu paleti indirimle 30 küsüre aldım.Gayet iyi bir fiyat bence.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top