25 Eylül 2012 Salı

0

Lancome L'Absolu Rouge # 07 Review


Ne zamandır tanıtmak istediğim ürünü sonunda yazıyorum. Bu ruju Douglas'ın %30 indirimli standından kuzenimle almıştık. Bir süredir ben kullanıyorum, artık yorumlayabilirim:)


Siyah-gold ambalajı çok şık ve kaliteli. Meşhur 'Lancome gülü' de rujun kapağının baştacı! 


Lancome, 07 numaralı bu rengi Rose Nocturne olarak tanımlamış. Yani gece pembesi. 


'Lancome gülü' diyorum da boşuna mı diyorum. Şu gül baskısının güzelliğine bakın:)




Ambalajında kapak ve alt kısım arasında ikişer minik mıknatıs var. Ruju kapatmak için kapağı alt tarafa yaklaştırır yaklaştırmaz kendiliğinden kapanıyor. 


Bu da elimde duruşu. Koyu pembe ya da gül kurusu diye tanımlayabiliriz sanırım. Zaten adı olan gece pembesi de bu koyuluğa işaret ediyor diye düşünüyorum.


Kokusu şahane. Klasik Lancome gülü kokuyor buram buram. Beni rahatsız etmiyor, aksine mutlu ediyor:) Bence tek sorunu dudaklarımı kurutması. Lip balmsız uygulamıyorum, yoksa zaten kuru olan dudaklarım iyice kuruyor. 

Nasıl, beğendiniz mi? Sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top