30 Eylül 2012 Pazar

0

Monday Syndrome | A circle skirt

Circle skirts are fun and flirty. That's why I love them. They reminds me my childhood actually and that's why I love them more. And here is the equation;
 circle skirt+boring monday=feeling like a thursday
I know it does not make sence:) Who cares:) I want fun monday instead of just monday! I know it does not make sense too-don't forget today is monday and my sentences already got bored! I can say it is a trend and you should try it! Make sense hah? Any way have a wonderful monday!
ps: Don't forget to answer my poll:)
Kiss Kiss
Kloş etekler eğlencelidir bu yüzden onları severim(evet kloş etekler hakkında ilk okul kompozisyonu yazmaya karar verdim:)) Çocuk olduğumu hatırlatır. Bu yüzden onları daha çok severim. Ve işte size bir eşitlik;
kloş etekler+sıkıcı pazartesi=perşembeyi yaşıyor gibi hissetme hali
Biliyorum çok anlamsız oldu. Kimin umurunda:) Sadece pazartesi yerine eğlenceli pazartesiyi tercih ediyorum. Biliyorum bu daha saçma oldu - ama bugün pazartesi ve cümlelerim bile sıkıcı olmaya başladı. Şu anda kloş etekler trend ve denemelisiniz desem belki anlam ifade edebilir. Neyse harika bir pazartesi geçirin!
not: soruyu cevaplamayı unutmayın!
Sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top