22 Ekim 2012 Pazartesi

0

Bloğumla Yarışıyorum

Bir etkinlik düzenlenmiş, bloglar birbirleriyle yarışıyor olacak. Çok eğlenceli değil mi, içeriğine ve kendine güvenen kaliteli blog ve blog yazarıysanız siz de blogunuzla bu yarışmaya katılabilirsiniz. Her kategoriden bloglar için düzenlenmiş bir blog yarışması bu. Kategorinizi seçiyorsunuz, sitenizi tanımlıyorsunuz, juri üyeleri yarışma sonunda her kategoriden 3 blogu seçerek ödüllendiriyor. Ödüller ise harika..

BlogÖdülleri benzeri kitlesel bir yarışma ve bloglamanın önemine dair bir yarışmayı başlatmışlar, biz de hemen katılalım dedik. Yarışma henüz yeni başlamış. Bundan önce de pek çok yarışmaya katılmıştım.
Siz de blogunuzla BloglarYarisiyor Kampanyasına kısa süre içinde başvurarak ödüller kazanabilirsiniz.
Katılan tüm üyelere promosyon niteliğinde ödüller verilecekmiş. Yeterli sponsor bulunursa potansiyelin artacağı bilgisini de bizzat aldım. Fazla vakit kaybetmeden sizde ücretsiz başvurunuzu yapın. Unutmayın! Önce hayal sonra gerçek, biraz da şans lazım tabii ki... Ödüller gayet tatmin edici. Siz de davetlisiniz :) [Bloglaryarisiyor.net] Blog yarışmasına katıldığım için, banner logosunu da blogumun köşesine ekledim.

Pek çok etkinliğe katıldık, bu sayede reklam da sağlanmış oluyor zaten. Blogu ya da herhangi bir sitesi olan başvurabiliyor bu kampanyalı yarışmaya. Siz sevgili arkadaşlarımı, takipçilerimi de bu yarışmaya davet ediyorum.

* Moda ile ilgili gelişmeler için bir sanal dergi çıkarma projesi var kafamda, yakın zamanda bu projemi hayata geçirirsem bloglarla röportaj vb. konularda yazmak istiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top