24 Ekim 2012 Çarşamba

0

L'oreal Caresse Gloss


Son aldıklarımdan severek kullandığım bir lip gloss.L'oreal'in yeni lip glossu Caresse Gloss.
Aslında bence bu bir gloss değil ruj.Hem de kalıcı bir ruj.
Ambalajı gayet güzel fakat koruma bantlarının yapışkanından dolayı iğrenç gözüküyor.Bu koruma bantı olayına bir çözüm bulsalar iyi olucak.




Ürünün bir özelliği de fırçasıSüngerimsi,eğimli,esnek bir fırçası var.Bu fırça ile uygulamak çok kolay.





Benim aldığım 300 numara çok güzel bir kırmızı.Üstteki fotoğrafta elime südüm.Lip gloss kadar parlak bir yapısı yok.Dudağı kesinlikle kurutmuyor.Ben yapısına bayıldım.Altındakinde silinmiiş hali.Gördüğünüz gibi gayet kalıcı.Sabahtan öğlene kadar tazelene gerekmeden çıkmıyor.

Şu anda indirimde 20 TL civarında fiyatı var.Bir rengini daha almak istiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top