23 Ekim 2012 Salı

0

Louboutin & Artemis

Louboutin'le ciddi düşünüyorum. 
Çikolatamı, çiçeğimi yaptırıp; annemleri de alıp efendi gibi istemeye gideceğim.

Kırmızı tabanları ayağına geçiren kadında x5 özgüven etkisi yaratan Louboutin, bu defa kapsül koleksiyonundaki çantalarıyla da baş döndürücü... Resmen aşk yaşıyorum.

Hepsini alıp, eve koyup, sanat eseriymişçesine karşısına geçip belli bir mesafeden bakmak, seyretmek istiyorum.


Louboutin Artemis Collection


Bu çantaya sarılıp uyuyabilirim. Kordonundaki minyatür Paris öğelerini aşağıda zoomluyorum.


Moda Cambazı

Eiffel, Moulin Rouge, Sacre Coeur, Louvre gibi en tipik Parizyen detayları hemen omzunuzda taşıyorsunuz. 



2012 Çanta Trendi


Koleksiyondaki bu serinin adı Artemis. Artemis; vahşi doğa, avcılık ve ay tanrıçası. 

Kapsül koleksiyonunda Louboutin yine ana temalarına sadık kalıyor:
Sanat, mimari, Parizyen kabare stili ve vahşi serüvenler.

Christian Louboutin Çanta


Kombinasyon önerim ise çok basit: Bu çantalardan herhangi biri + siyah dümdüz bir elbise (little black dress). Başka
 hiçbir şeye ihtiyacınız yok. Bırakın çanta "ben buradayım" diye bağırsın. :)

Moda Cambazı

2012 Çanta Trendleri




Moda Cambazı

2012 Çanta Trendleri


Yazımı, sadece 20 yılda 100 yıllık geçmişe sahip lüks ayakkabı ve çanta markaları ile rekabet edecek hale gelen Mösyö Louboutin'in bir sözü ile bitiriyorum.


Moda Cambazı




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top