25 Ekim 2012 Perşembe

0

Takı sırrım: Lost&Found | by Öznur Demirhan

Haziran ayıydı galiba.. Nasıl tanıştığımızı hatırlamıyorum ama Twitter'dan arkadaşım Öznur ile çok özel bir iletişim kurduk. O yaka tasarımı yapıyordu ve büyük bir heyecanla sağ olsun benimle paylaşıyordu. Benim hayallerimin bir başkasında gerçekleşmesi o kadar güzeldi ki, ona bütün kalbimle destek olmaya çalıştım. Markasını oluşturduğunda ilk öğrenenlerden biriydim. Onun bu güzel, emin adımlarla ilerlemesini yanında gördüm ve onu gerçekten çok sevdim. Çok güzel şeyler paylaştık.Yeri geldi takı tasarımlarının güzelliğine dayanamayıp hepsini sildim süpürdüm, yeri geldi içimden destek olmak geldi yine aldım da aldım :) Gerçek dostluklar kadar yakın hissettim kendime.

Seçtiğim takıları aslında Ağustos gibi biriktirdim ama kavuşmak bu bayram haftasına kısmetmiş.

Evet gelelim takılara, öncelikle bu takılara nasıl ulaşabilirsiniz; Facebook ve Twitter adreslerini bağlantılara yazayım şöyle.


Ayrıntılar çok şirin değil mi sizce de?


 Aldıklarımın yanında Öznur'un bana yolladığı minik hediyelerde yok değil;




 Hele puantiyeli yaka hediyeye bayıldım.



Takıların fiyatlarını net hatırlayamıyorum malesef ama Facebook sayfasında her takının ayrıntısında fiyat yazıyor. Kesin alma işlemi için ise Öznur ile ya mesajlaşıyorsunuz ya da mailleşiyorsunuz.

Ona bu güzel takılar için tekrar çoook teşekkür ediyorum.

Bugün bayram dedik ve bir bayram kombini yaptım dayanamayıp;





 Not: Kışlık yakalar yolda, sabredin ve bekleyin.

İYİ BAYRAMLAR :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top