27 Kasım 2012 Salı

0

Polar Moda Daveti !

En gözde markaları Türkiye 'ye getirmesiyle bilinen Polar Moda 'nın davetine sosyetik isimler epey ilgi göstermiş.
E doğal olarak ortalık lüks markalardan geçilmiyor. Tam benlik tam bizlik :)
Dalia Garih 'de Peter Pilotto, Dilek Türker de Victoria Beckham elbiseler. Ama üzgünüm bu üçlüde başrol Feryal Gülman 'ın üstündeki müthiş bir güzelliğe sahip şeker pembesi Jil Sander paltosu. Jil Sander 'ın çok beğendiğim ayakkabısını giydiğini görmekte ayrı bir güzel.


Etel Baler ve Beyza Arslan yine beraberler. Kıyafetler birbirleriyle çok uyumlu. Etel Baler 'in kombini baştan aşağı kusursuz. Tek sorun makyajında pembe tonun dozunu kaçırması. Beyza Arslan da gayet iyi görünüyor. Balmain ceketi mini etek ve altına Givenchy çizmelerle eşleştirmesini sevdim. İlk kez bu çizmelerin sevdiğim tarzda kullanıldığını görüyorum. Doğal makyajı ve toplu saçları bu kombinle süper olmuş. Ben olsaydım bu kadar enerjik bir kombinle Hermes çantayı kullanmazdım ama kötü mü durmuş hayır aksine klasik bir seçimle güzel bir denge kurmuş.


Gül Gölge Saygı 'ya beyaz kalem eteği çok yakışmış. Ayakkabılar şahane. Ama kahve tonundaki trikonun rengini sevmedim. Makyajı güzel.


Feraye Çilingiroğlu 'nu beğendim. Hardal renkli deri eteği, beyaz bluzu ve siyah çizmeleriyle çok hoş görünüyor. Çanta eşleştirmesi de farklı ama güzel olmuş.
Suzan Toplusoy harika görünüyor. Elbisenin kesimini vücut hatları şahane kaldırmış. Aynı renk ayakkabılar, gold aksesuarlar ve bu aksesuarlara uygun Hermes Medor clutch nefis bir uyum içinde.
Ayşegül Toplusoy deri elbisesi içinde çok hoş. Dior çantası, Loubi ayakkabıları, saç ve makyajıyla davetin şıklarından.
Berrin Yoleri 'nin Victoria Beckham elbisenin belden üstü oturmamış olmamış.


Fatoş Sarıgül 'ün deri eteğini, yeleğini ve Chanel çantasını çok beğendim. Ama içine giydiği beyaz bluza ı-ıh diyorum.
İdil Fırat gencecik çok güzel bir hanım olmasına rağmen hala orta yaş gibi giyinmeye devam ediyor.



Pınar Sabancı 'yı beğendim. Deri pantolonuyla güzel bir kombin oluşturmuş. Saçlarını bu tarz topladığında çok daha hoş görünüyor. Değişik formlu Marni kolyesine ise kalpçiklerimi gönderiyorum.
Siren Ertan Çarmıklı çok hoş. Zımbalı Barbara Biu elbisesi çok yakışmış. Hafiften Chanel kokusu alınmıyor değil. Kalın fiyonk kuşak elbiseye Parisienne bir hava katmış. Christian Louboutin çizmeleri, Bottega Veneta çantasıyla gündüz vakti bir davet için yerinde eşleştirmeler yapmış. Saçı ve makyajı her zaman ki gibi kusursuz.

Sitare Akdilek için daha dün makyajını çok beğenmeye başladım dedim ki nazarım değmiş olmalı :) Deri elbisesine bayıldımmm ! Kol detayları müthiş güzel ! Çokta güzel taşımış. Ama elbiseyle çorap olayını sevmedim. Ayakkabı ve çanta seçimi de ayrı telden olmuş. Çok güzel bir esmer. Bu elbiseye uygun bir makyajla nefis bir gotik hava yaratılacakken ne yazık ki fırsat değerlendirelememiş yazık olmuş.

Suna Vidinli her daim ailemizin cici kızı :) Elbisesi çok yakışmış. Bu Hermes Constance çantaların klasik tarzda çapraz yerine düz kullanılmasını doğru bulsam da ortaya çıkan görüntü fena değil.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top