28 Aralık 2012 Cuma

0

Dr. Beckmann Renk Koruyucu Mendillerle Artık Renkli ve Beyazlarımızı Birlikte Yıkayabiliyoruz

Sevgili takipçilerim, size bir sır vereyim;

Eskiden genellikle sevdiğim kıyafetlerimi çamaşır makinesinde değil, elimde yıkamayı tercih ederdim, çünkü gözüm gibi baktığım kıyafetlerimi makineden, renkleri birbirine karışmış ya da renkleri solmuş bir şekilde çıkarmaktan çok korkardım…

Bazen de, çamaşır sepetimde hem beyazlar hem de renkliler birikirdi ama tabi ki aynı anda hepsini birden yıkayamazdım... Renkli ve beyazları birarada yıkayabilme ihtimalini düşünemiyordum bile :)
Peki, şimdi ne oldu dersiniz?

Dr. Beckmann ile tanıştım :)

Hemen denedim... Sonuçtan emin olmak için: kirli olmayan kırmızıları da attım makineye, hatta kahverengi ve sarı da ekledim ( hem de en sevdiğim sarı sweatimi koydum içine :)
ve tabiki son olarak bir kaç beyaz basic tişört ve bir de beyaz gömlek...

Çamaşır makinesini normal programda çalıştırmadan önce çamaşırların içine 2 tane Dr. Beckmann Renk Koruyucu Mendil ekledim... 2 tane koymamın nedeni ise, çok yoğun renklilerde 2 adet kullanmanız öneriliyor... İçim oldukça rahat bir şekilde kuruldum tv karşısına, dizimi izledim... Çamaşırlar yıkandı ve çıkardığımda hiç birinin rengi birbirine karışmadığı gibi, beyazlara da hiç bir şey olmamıştı...

Peki bu nasıl oluyor derseniz eğer, Dr. Beckmann renk koruyucu mendiller, renk partiküllerini üzerinde toplayarak bu partiküllerin diğer çamaşırlara geçmesini engelliyor.

%100 Alman üretimi olan Dr. Beckmann renk koruyucu mendillerin neler yapabildiğini size daha fazla göstermek istiyorum...

Resimde gördüğümüz kırmızı ve beyaz iki bluz aynı makinede yıkandı... Renkleri birbirine geçmedi, çünkü ortada gördüğünüz pembeleşmiş sihirli mendil, tüm kırmızı renk pigmentlerini üzerinde toplayarak, beyaz gömleğimin makineden sapasağlam çıkmasını sağladı...

Bu muhteşem bir şey!!...

Artık ayrı deterjan kullanmaktan, daha fazla zaman ve enerji harcamaktan kurtulduk!...
Çamaşır yıkamak için aynı renk kıyafetlerin birikmesini beklemek zorunda kalmayacağız...
O zaman nerelerden alabileceğinizi de belirtiyor olayım...
Tüm Migros, Carrefour, Real, Metro, Gratis, Kiler, Özdilek, Çetinkaya, Şaypa,Pehlivanoğlu, Kipa, lokal zincirlerde bulabilir; ayrıca online satış sitesi www.cosmofresh.com adresinden satın alabilirsiniz.

Dr. Beckmann Renk Koruyucu Mendillerle tanıştıktan sonra hiç bir şey eskisi gibi olmayacak, benden söylemesi ;)

Bir bumads advertorial içeriğidir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top