31 Ocak 2013 Perşembe

0

2013 İlkbahar/Yaz Trendi: Desenli Pantolonlar

    Bugün 2013 ilkbahar/yaz aylarının en büyük trendlerinden  desenli pantolonları ele alıyorum. Son zamanlarda sürekli ilkbahar/yaz trendlerini yazıyorum biliyorum. Sanırım nedeni beynimin kış aylarını yok sayması:) Aslında desenli pantolonlar geçen yıldan beri hayatımıza girmiş durumda. Hatta bu etki taytlara da sirayet etti. Dikkat etmişsinizdir, sokaklarda birbirinden farklı renk ve desenlerde taytlara fazlasıyla rastlar olduk.Ben de  ilk olarak tereddütle yaklaşmama rağmen bacaklarda desen olması fikrini çok sevdim. İşte bu yaz desenli pantolonlar tam anlamıyla pik yapacaklar.  Geçtiğimiz yıllara kadar desenleri yalnızca bluzlarda ve ceketlerde kullanmayı tercih ediyorduk. Fakat artık dikkatleri bacaklara çekmenin vaktidir:) Anlayacağınız bu yaz pantolonlar seslerini yükseltecekler.


   Ünlü markalar 2013 İlkbahar/Yaz koleksiyonlarında desenli pantolonlara fazlasıyla yer verdiler. Ben J.Crew'in çiçekli pantolonlarına ve İsabel Marant' a bayıldım doğrusu. İşte ünlü markaların koleksiyonlarından bazı desenli parçalar aşağıda.







    Desenli pantolonları giyerken dikkatli olmak gerekiyor. Özellikle bacakları kalın olan kadınlar daha küçük desenleri tercih etmeli. Ayrıca kış aylarında daha kalın kumaşlı yaz aylarında da ipek gibi daha ince kumaşlı desenler seçilmeli. Kombin yaparken de üst tarafta düz renkler tercih edilerek desenleri ön plana çıkarmak gerek. Fikir vermesi açısından desenli pantolonlar nasıl giyilmiş sokak modasına bir göz atmakta fayda var. 






    Resimler: Pinterest
    
    Ben özellikle floral desenli pantolonları çok seviyorum. Hazır indirim aylarındayken baharda da giyilebilecek desenli pantolonlardan bir kaç tane alıp kenara atmakta fayda görüyorum. Peki siz desenli pantolonları sevenlerden misiniz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top