27 Ocak 2013 Pazar

0

Android cihazları için eBook uygulamaları; Aldiko & Wattpad


Merhabalar!
Size benim yeni keşfettiğim ama uzun süreden beri büyük bir akım olan Kindle'ı tanıtmak isterim.



Bunları ilk gördüğümde "Benim olmalı, kitaplaaar!" diye çığırasım geldi. Ama Türkiye'de olmayınca başladım araştırmaya.


Meğerse Amazon Kindle, Amazon.com adlı Amerikan şirketi tarafından Kasım 2007'de piyasaya sürülmüş.  Kindle, kablosuz internet erişimi sayesinde "Amazon Whispernet Ağı"na bağlanarak "Kindle Store" üzerinden satışa sunulan ürünleri (2008 başı itibariyle yaklaşık 88.000 ürün) belli bir ücret karşılığında indirebiliyorsunuz. Fiyatları 199 $'dan başlıyor. Hafıza GB olarak büyüdükçe fiyatı da büyüyor tabi.

Amazon.com'dan sipariş verebiliyorsunuz.



Bende ne yapsam ne etsem tabletimi böyle kullanabilsem dedim. Araştırdım ve mutlu sona ulaştım. Google Play sayesinde bir çok eBook uygulamasına eriştim. En popüler olanlardan iki tanesini indirdim ve kullanmaya başladım. Bunlar Aldiko ve Wattpad.

(Kindle uygulaması da var ama Türkiye'de daha kullanılamıyor)



"Aldiko" uygulamasını sizin için nasıl kullandığımı hem fotoğraflarla hemde amatör olarak çektiğim minik bir video ile göstermek isterim.

Android kullanan herkes bu tür uygulamaları kullanmalı!



Ben uzun zamandır okumak istediğim "Empati" yi arşivlerde buldum.


Ve okumaya başladım! :)



İnternette bir çok "ebup" formatlı kitap arşivleri var, hemde binlerce. İstediğiniz kitabı, klasikleri, her tür kitabı bulabiliyorsunuz. Bende başlangıç olarak 100 mb'lık bir arşivi önce bilgisayarıma indirdim oradan tablete aktardım.





Bu da nasıl kullanıldığına dair çektiğim minik video;




Herkese bol kitaplı günler diliyorum!
Bir sonraki yazı da görüşmek üzere.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top