31 Ocak 2013 Perşembe

0

İffetsiz demek ne demektir?

Meclis'te kabul edilen TSK Disiplin Kanunu'a göre "iffetsiz kimseyle evlenmek veya yaşamak" ordudan atılma sebebi olacakmış.

Peki bu "iffetsiz" nedir, nasıl bi şeydir? Eminim sizler de benim kadar merak ediyorsunuzdur ne olduğunu. Yani koskoca ordudan adam atmaya yeterli olacağına göre hayli önemli ve çok fena bi şey olmalı. Ben de sizler için araştırdım ve gördüm ki, öyle tek bi açıklaması yokmuş bu iffetsizin.

"Kime Göre Ekolü" faydalı bir açıklama yapıyor, "Bana Göre Grubu" farklı bi cevap veriyor, "Normali Neyse O Timi" bunun elli tane açıklaması yok diyor ve "Senden Ötrü mü Benden Ötrü mü Topluluğu" da sürpriz çıkışlar yaparak iffetsiz açıklamasına yeni açılımlar kazandırıyor. Rivayet muhtelif.. hal böyle olunca ben de hepsini derledim ve sevap haneme çift rakamlı pointler kazandırmak için tek tek sıralacağım şimdi.

 Kime Göre Ekolü: İffetsiz kelime anlamı olarak faidesiz kişi demektir. Kişiye bakılır ki yaptıkları ettikleri mala davara faideli işler mi? Eğer öyleyse biz bu kişiye iffetli deriz. Yok değilse bu kişi takdir edersiniz ki iffetsiz olur. Aynı zamanda, yeterli veri takip edilerek gözlenmiştir ki, bu iffetsiz kişilerinin g.tü yere yakın oluyor. Zaten atalarımız da "g.tü yere yakın olandan korkacaksın" dedikleri için biz de ne yapıyoruz? İşbu tabiri ve gözlemi kale alıp iffetsiz kişilerden uzak duruyoruz. Ordu mensuplarının faydasız işlerle iştigal etmeleri hoş değil tabi. Faydasız kişiler de bunlara dahil. İffetsiz insandan bi cacık olmaz. Bize açıklama fırsatı verdiğiniz için teşekkür ederiz Dila hanımcım.

Bana Göre Grubu: Şimdi tarihe bakarsak göreceğiz ki, iffetsiz için en eski kavimlerden tutun da günümüz modern toplumlarına kadar herkes her daim fikir beyan etmiş. Bana Göre Grubu olarak tabi bizim de bi fikrimiz var bu konuda. Öncelikle şunu belirtmek isteriz ki, öyle Kime Göre Ekolü'nün salladığı gibi iffetsiz demek faydasız insan demek falan değildir. Hatta iffetsiz diye insan olmaz, olsa olsa otomobil markası olur. Ne bileyim margarin olur, çay olur vs. Çünkü iffetsiz bir tür akvaryum balığıdır arkadaşlar. Kavram karmaşasına fırsat tanımayalım lütfen! Şimdi bu iffetsiz balığı biraz saldırgan, afedersin be hey dürzü gibi bi şeydir. Çok sevimli bi tipi vardır keratanın, o yüzden bunu sever kabul eder diğer balıklar, sonra bi bakmışsın gitmiş kuyruğu yüzgeci. O bakımdan iffetsiz olarak tabir edip insana yakıştırdığımız şey tam olarak budur ve biz de o tür insanlardan uzak durmalıyız.

Normali Neyse O timi: Olacak şey midir hanımefendi? Olacak şey mi! İffetsiz için böyle elli tane açıklama yapılır mı? Sonra diyoruz ki neden bu insanların aklı karışıyor, neden herkes ayrı tellerden çalıyor? Bakın ben size madem sordunuz, tane tane açıklayayım: İffetsiz demek, mevsim normallerine uymayan ay demektir. Duruma göre bu ay Mart olur, duruma göre Kasım olur. Amma asla bi Temmuz olmaz misal. Neden? Çünkü Temmuz gayet normal bir aydır. Yerini durumunu konumunu bilir. Ondan ne beklendiğini, ne vermesi gerektiğini bilir. İffetsiz ay ise, tabiri caizse sağ gösterip sol vurur. Bazen hiç vurmaz bekler orada öyle sinsi sinsi. Bazen de tek vurup çift sayar. Kötü ruhlu bi şeydir bu iffetsiz. Uzak durmak lazım.

Senden Ötrü mü Benden Ötrü mü Topluluğu: Hahhaayt.. ilahi Dila hanım, sorduğunuz şeye bakın. Bunu bilmeyeni bizim köyde tarlaya korkuluk, şehirde caddeye tabela diye dikmezler yahu? İffetsiz hepimizin kadim zamanlarda göç edip geldiği çok ama çok uzaklardaki o yalnız ve mutsuz gezegenin adıdır. Bizler SÖBÖT olarak elimizden geldiğince bu en eski en kutsal bilgiyi saklıyoruz ve herkeslere unutmasınlar diye defalarca anlatıyoruz. O kadar çaba sarfettikten sonra şimdi üzülerek görüyoruz ki, yok birileri çıkıyor iffetsiz demek balık demektir diyor, diğeri çıkıyor balık senin babandır iffetsiz demek şirezesi kaymış aydır falan diyor. İşte böyle böyle değerlemiz unutuluyor hanımefendi. Sizler de bunlara çanak tutuyorsunuz. Yani sizin gibi aman da ben yazılar yazıyorum diye gerim gerim gerinen birisinin iffetsiz nedir diye bilmemesi affedilecek şey değil. İffetsiz demek kayıp bilgi demektir! İffetsiz demek aslımız, özümüz demektir! Kaynağımız orijinimiz demektir. Peh! Utanmadan kalkmış gelmiş bana iffetsiz balıktır diyor! Kadına bak lan.. kaçma gel kaçma.. daha sana iffetsiz gezegeninden niye kaçtığımızı anlatacam.. kaçmaa kaçmaa

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top