25 Ocak 2013 Cuma

0

Victoria' s Secret 2013 Bikini Koleksiyonu

    İtiraf ediyorum ben kış insanı değilim. O yüzden bu postu hazırlarken içimden bin kere yaz gelsin artık dedim sanırım:) Fakat resimleri görünce bana hak vereceğinize eminim. Zira, birbirinden güzel Victoria' s Secret melekleriyle 2013 Bikini koleksiyonu görücüye çıktı. 
    Koleksiyonda yaza uygun olarak bol bol renk göreceğiz. Fırfırlar, leopar desenleri, çizgiler ve puantiyeler başrolde oynarken metalik renkler de bolca kullanılmış. Koleksiyonun geneline ise, benim favorim straplez modeller hakim. Çekimler Turks ve Caisos adalarında Russell James tarafından gerçekleştirilmiş. Katoloğun kapağında ise, Candice Swanepoel kullanılmış. Şimdi soğuk havanın etkisinden uzaklaşın çünkü birbirinden güzel bu bikinileri yakından izleme vaktidir:)















    Postun sonunda içinizden neler geçiyor bilmem ama ben yaz gelse de şu bikinileri giysek diyorum. Mint yeşili straplez olanı da favorim. Peki siz en çok hangisini beğendiniz?:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top