24 Şubat 2013 Pazar

0

Geçen haftanın özeti

Merhabalar!

Geçen haftaya AllStar maçları ile başladım. Liseden beri gelen geleneğim olan AllStar maçlarını izlemek için sabah  6'lara kadar uyanık kaldığım oldu. Benim için en önemli yarışma tabii ki de; smaç yarışması!
Not: Evans'ın hakkı yendi.

Dizi klasiklerimin en başında gelen "Supernatural" günlerini tekrar başlattım.

 Blog için çekimler yaparken bu sefer Uğur'u da çekimlerime alet ettim.


Londra Fashion Week kapsamında "Burberry" defilesini nefesimi tutarak izledim.

Yeni bir parfüm kullanmaya başladım, ama kült parfümlerimin yerini alamaz.

Birde sınıftaki kızlarla çok cici bir gün geçirdik.

Derslerdeki halimi görmek isterseniz;

Okula iş istihdamı için gelen otellerden baya bir eşya biriktirdim.


Canım dostum Bengü, yarım günlük görüşmemizde bile beni minik hediyeleri ile mutlu edebilen nadir insanlardan.



Kendi çapımda bir gelişme göstererek, yazılarımı artık kadinvekadin.net'te de yazıyorum! :)


Yazılar ile ilgili bilgilendirmeleri görmek ve diğer fotoğraflar için beni instagram'dan takip edebilirsiniz; kullanıcı adım: minecanan



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top