23 Şubat 2013 Cumartesi

0

Wishlist | Benim olsun!

Merhabalar!
Evrene olumlu mesaj yollamak adına bir "wishlist" hazırlamaya karar verdim. Onları ne kadar çok istersem, benim olmaları o kadar yakın olabilir!

Bir çoğunu ilk alışverişimde halledeceğim fakat sizinle de paylaşmak istedim. Ürünleri aldıktan sonra tabi ki de ürün hakkında bilgilendirmeyi yapacağım. Tabi bunlar aklıma ilk gelenler, her an eklemeler olabilir. Cilt bakım ürünlerinde pek acele etmek istemiyorum. Çünkü 8 Mart Dünya Kadınlar Günü'nde her yer mutlaka indirime girecektir.

Eğer "Aman Mine onu sakın kullanma!" ya da "Mutlaka almalısın doğru tercih!" dediğiniz bir ürün varsa, lütfen belirtin.

İstediğiniz tüm ürünlerin sizin olması dileği ile, hoşça kalın :)

 Céline tişört.



 Flormar Deluxe Cashmere DC27 Ruj (Rengine bayıldım, bir an önce almak istiyorum)


 Oil-Free Acne Wash Cream Cleanser

 Rimmel London Lasting Finish Matte by Kate Moss Lipstick No.107



Match parfüm; Antalya'da okurken çok sevdiğim oda arkadaşım ile birlikte kullandığım bir parfümdü. Odamda buldum ve anılarım aklıma gelince, bir yad etmek amacı ile almayı düşünüyorum.

 L'oréal Paris True Match Skin Tone Matching Correcting Concealer


Listerine Gargara

Altın zincir kolye


Bioderma Ürünleri; Aqua Termal Bioderma vb. (Çok uzun bir yazısı olacağı kesin.)

 Bu saatle aylardır aşk yaşıyorum, kavuşacağız, biliyorum.

Flormar fondöten fırçası

Gizli Topuklu Spor Ayakkabı; bunun da bir yazısı yolda.



Koton marka ince topuklu ayakkabı

Loreal Paris Pure Zone Chrono Clear Tonik

Missha BB Krem ( Bununla ilgili kesin bir yazı yazacağım, çok önemli bir ürün) 

 Pastel No.29


 Toni&Guy Shimmer Mist for All Brunettes


Sensibio H20

 Kamuflaj gömlek

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top