29 Mart 2013 Cuma

0

''kendi içinde''


Ayşegül Sürek

“Kendi İçinde”


''Ayşegül Sürek’in “Kendi İçinde” adlı kişisel resim sergisi 21 Mart – 14 Nisan 2013 tarihleri arasında, Nişantaşı’ndaki tarihi Damat Tween ADV Mağazası’nın 6. ve 7. katlarında yer alan Artgalerim Nişantaşı Sanat Galerisi’nde sanatseverlerle buluşuyor.''


Ayşegül Sürek, biyografisine ulaşmak için tık tık 
...

Kendi İçinde


Zamanın olmadığı bir dünya  olabilir mi?
Birçok ressam bu idealin peşinden koşmuş ve buna ulaşabilenler ölümsüz eserler yaratmışlardır. Resim sanatının en önemli ustalarından  Balthus bu hali şöyle dile getirir; “Yenik düşürülmüş zaman: Sanatın belki de en iyi tanımı bu değil midir?”.  Yaratmak bir zamansızlık haline geçmek, hatta bize zamansızlıktan bir kesit sunmaktır. Böylece bakan/izleyen bizler zamansızlığı izleriz.
Sürek  de bu imkansızın peşinden koşmaktadır. devamı


Sergiyi ziyaret etmenizi öneriyorum, zira ben bu hafta sonu için planlıyorum... 

buradan sergideki resimleri görebilirsiniz 
benim favorim;

:)
''Hatırladığımda bile her zaman beni gülümsetmeyi başarabilen bir yüz''

sergi ziyaretinden sonra daha bol fotolu bir post daha gelir mi?
gelir ...


bademlebuduk

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top