26 Mart 2013 Salı

0

L'OCCITANE İle Tanışma


Geçtiğimiz Cuma akşamı Cepa'nın ön girişinde bir stand, üzerinde türlü türlü L'OCCITANE ürünü ve birkaç kareden oluşan pano ile karşılaştım. Derhal oraya doğru yöneldim, tabii:) Meğer, L'OCCITANE güzel bir tanışma etkinliği düzenlemiş. Standa gider gitmez önce ad-soyad, e-mailim ve cep numaram gibi özel bilgilerimi kaydettiler. Ardından panoda minik bir eşleme oyunu oynadık:) Yanımda kuzenim de vardı, aynı aşamalardan o da geçti;)

Ürün eşleme oyunu sonucu ben biri el, diğeri ayak kremi olmak üzere 2 mini krem kazandım. Kuzenimin payına ise mini el kremi ve makyaj çantası düştü. Görseller aşağıda:





Bunlar kuzenimin kazandıkları.



Bu iki minik de benimkiler.



Açıkçası, L'OCCITANE daha önceden bildiğim, hakkında olumlu şeyler duyduğum bir mağazaydı. Ancak önceden hiç alışveriş yapmamıştım. Bu nedenle bu etkinlik çok güzel denk geldi! En kısa sürede kremlerimi deneyip yorumlayacağım. Ayrıca Nisan sonuna dek geçerli %10'luk indirim kuponu da hediye ettiler. Onu da bir ara değerlendirmek lazım, diye düşünüyorum;)

Sizler bu markadan ürün denediniz mi? Deneyimlerinizi paylaşırsanız sevinirim:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top