29 Mart 2013 Cuma

0

Mert'in Doğum günü

Hayatımda en özel diyerek anlatığım kişilerin başında gelir,onunla zaman çokta güzel geçer.Herşeyi anlar,dinler çoğunlukla o anda tepki vermez sonra üzüldüğünü sevindiğini hissettirir.Ona sırrını verip unutabilirsin.Özledim,seni çok seviyorum demez ama öyle bakar.İçinden geçenleri bilmezsin ama hissedersin.Omzunda ağlarsın ses etmez.Hep dinler hep.Üzülür benimle beni biri üzdüğünü duyunca delirir.Asla kabullenmez.Ama candır o can.
O bizim %10 luk erkek modelimize girer.O 10 luk kısımda neler var derseniz.Mertte hepsi olan özellikler; anlayısı,mantığı,düşünceleri,sahiplenişi,dozunda kararları,yaklaşımı,duygusallığı,gerçekçiliği,ince fikirleri bunların hepsi onda yerli yerincedir.O tam da idealdir.
Canım benim,dostum,kardeşim,öğrencim,okul arkadaşım,servis arkadaşım,sırdaşım daha niceleri seni nereye koysam çok yakışıyorsun...
Seni çok seviyorum duygusal börülcem.Sen heryere yakışıyorsun.Sen çok yaşa.Hep benim yanımda yakınımda kal.









   DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN BENİM SEÇTİĞİM CANIM KARDEŞİM.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top