30 Nisan 2013 Salı

0

Bilekten Bağlı Ayakkabı Trendi

     Son zamanlarda ayakkabılardan çok çekiyorum. Bu mevsim maalesef ayakkabıların ayaklarıma pey eziyet ettiği bir dönem oluyor. Çünkü ben babet ve loafer giymek istiyorum ancak, ayağımın anotomisi izin vermiyor galiba hepsi yağımı vuruyor:(   Neyse ki, espadrillere geçiş yaptım da biraz rahatladım:) Ayakkabılarla bu kadar ilgilenirken, hemen hemen her markanın koleksiyonunda bu yıl çeşit çeşit yer kaplayan bilekten bağlı ayakkabılardan (nam-ı diğer ankle strap shoe) bahsetmezsem olmaz. Bu ayakkabılar adeta sihirli, özellikle kısa etek, elbise ve şortlarla giyildiğinde hem silüeti muhteşem bir şekilde vurguluyor, hem de birden elegan ve zarif bir ifadeye bürünmenizi sağlıyor. Özellikle bu yazın renkli ve neon modasına uygun olanlarına ben bayılıyorum. Özellikle Zara'da muhteşem modeller var hemen bakmanızı öneririm İnstagram' dan beğendiklerimi sürekli paylaşıp duruyorum:)


     Bu muhteşem ayakkabılar  yırtık bir boyfriend jean ile de çok şık bir elbiseyle de giyildiğinde zarafeti vurguluyor. Ancak; burada çok önemli bir husus var ki, özellikle kalın bacaklı kadınların bu ayakkabılardan uzak durması gerektiği gerçeği. Maalesef bu muhteşem ayakkabılar ince bilekler için yaratılmış. Kalın bileklerde oldukça eğreti duruyor. 




     Sokaklarda ve ünlüler tarafında bilekten bağlı ayakkabılar nasıl kombinlenmiş merak ediyorsanız, aşağıya buyurun lütfen. Ben özellikle sokak modasından ilham almayı çok seven ve bayıla bayıla görsellere bakan birisiyim. Şimdiden aklımda birkaç güzel look oluşturdum bile:) 















     Kaynak: pinterest

     Hepimiz en moda olan kıyafetleri giymek, aksesuarları takmak istiyoruz ancak modada bile kurallar var. Bileklerinize güveniyorsanız, kesinlikle bu ayakkabılardan birer adet edinmenizi öneririm. Hemen her markanın koleksiyonlarında bu güzellere rastlamanız mümkün. Yukarıda da dediğim gibi ben özellikle Zara' da kilere bayıldım:) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top