29 Nisan 2013 Pazartesi

0

The Body Shop Forum Bornova İzmir' li Bloggerlar Etkinliği

   Bugün birbirinden tatlı İzmir' li bloggerlarla The Body Shop Forum Bornova etkinliğindeydik. Birbirinden tatlı moda ve makyaj blogu sahibeleriyle muhteşem bir event gerçekleştirdik. Birçoğu ile daha önce tanışmıştım ama ilk defa tanıştıklarım da oldu. Hepsi gerçekten birbirinden tatlı ve samimi kızlar:) Body Shop zaten yakından tanıdığım ve kullandığım bir markaydı. Ancak, Body Shop'un genel anlamda işletme politikasını tanıdık, dolayısıyla ürünlere, çevreye ve canlılara olan duyarlılıklarını yakından öğrendik. Bu noktaya gerçekten çok önem veriyorum. Çünkü özellikle makyaj ve cilt bakım ürünlerini kullanırken iki boyutlu sorunsal yaşıyoruz. Öncelikle ürünler üretilirken çevreye, canlılara ve onların doğal yaşamlarına  saygı duyulmuş mu diye düşünüyoruz. Ardından kendi açımızdan değerlendirerek içerisinde paraben ya da zararlı diğer kimyasallar var mı diye sorguluyoruz. Malum küresel ekonomi şartları gereği birçok işletme canlıların sağlığını ve doğal yaşamı göz ardı ederek, tamamen maddi güdülerine dayanarak hareket ediyorlar. Bu noktada Body Shop muhteşem bir duyarlılık örneği göstererek, ürünlerini bizlerle buluşturuyor. 


    Bölge müdürü Aysun Hanım' ın önderliğinde gerçekleştirilen etkinlikte, Body Shop' ın ürünlerin üretirken tamamen doğal yollardan ürünlerini temin ettiklerini birinci ağızdan öğrendik. Özellikle birçok makyaj markasının farlarında balık pullarından, rujlarında da uğur böceği kanatlarından yararlandıklarını duyduğumda şoka girdim. Güzellik çok önemli bir sektör ancak, o birbirinden güzel canlıları katlederek oluşturulan hiç bir güzelliğin yanında değiliz. Etkinlik esnasında Sherfinka' ya muhteşem bir makyaj uygulaması yapıldı. Siz de isterseniz kendinize yakışan makyajı bulmak için isterseniz de özel bir gün için ücretsiz makyaj uygulamasından yararlanabilirsiniz.  Bu arada Anneler Gününe özel % 20 indirim var ve 2. Etap indirimde 3 Mayısta başlayacak haberiniz olsun:) Etkinliğe azıcık geç kaldığım için toplu fotoğrafa yetişemedim. Etkinliğe katılan İzmir' li diğer moda bloglarından diğer görselleri de görebilirsiniz. Ben telefonumla çekebildiğim kadar fotoğraf çekmeye çalıştım idare ediniz lütfen:)
































*Tanıtım Yazısıdır

     Bize bu güzel günü yaşatan başta StyleGlaze blogunun sahibilerine ve tüm The Body Shop ekibine sonsuz teşekkür ediyorum. Birbirinden güzel bu ürünlerin arasında hepimize kendimizi kaybettiren muhteşem bir gün yaşattılar. The Body Shop'ın birbirinden güzel ürünleri var ama benim favorim body butterlar. Siz de cilt bakımı ve makyaj anlamında güvenilir bir marka arıyorsanız hemen bir The Body Shop mağazasına uğrayınız:)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top