28 Nisan 2013 Pazar

0

Yeni bir hediye çekilişle karşınızdayım.. (Bitti)

Yine dayanamadım ve diğer çekiliş bitmeden yenisini başlatıyorum.. Yıllardır hep böyleyim zaten ne zaman yeni bir hediye alsam vermek için can atarım :)

Peki neler hazırladım sizin için?? Bu sefer hediyelerim biraz farklı ama çok güzeller.. Bakalım neler hazırlamışım?

1) Bath & Body Works markasının birbirinden güzel ürünlerini duymuşsunuzdur. Benim de kullandığım ve çok sevdiğim "Warm vanilla sugar" serisinden vücut kremi seçtim sizlere..

2) Yine BBW'den aynı seriden yazın sıkça kullanacağınız vücut spreyi aldım. Ben tüm yazı BBW'ün spreyleri ile geçiriyorum, çok fazla parfüm kullandığımı söyleyemem.

3) Mavi, üzerinde minik minik istanbul yazıları olan bir fular seçtim, bende de var aynısından yazın beyaz t-shirtlerle kullanmak için mükemmel :)

4) Çok tatlı bir pembe, üzerinde kadın motifleri olan yine yazın çok kullanabileceğiniz bir fular.. Rengi o kadar şeker ki tüm kıyafetlerinizle uyum sağlayacaktır..

Hediyelerim bu şekilde, umarım beğenmişsinizdir :)

Gelelim katılım koşullarına;

Zorunlu katılım koşulları :

Blogumun izleyicisi olmak ve bu yazının altına e-mail adresi bilgisini bırakmak (Hediyenin beni gerçekten sürekli takip eden birine ulaşmasını istiyorum :) )

Ekstra hak kazandıracak koşullar : 

Beni twitter üzerinden takip edenlere +1 çekiliş hakkı (tık tık)
Çekilişi facebook üzerinden duyurup, linki paylaşanlara +1 çekiliş hakkı
Çekilişi twitter üzerinden duyurup, linki paylaşanlara +1 çekiliş hakkı
Çekilişi blogunda duyuranlara ve linki paylaşanlara +2 çekiliş hakkı

Son katılım tarihi 1 Haziran !! Kazanan kişiyi random.org ile belirleyip 2 Haziran tarihinde buradan duyuracağım. Lütfen linkleri yazarken altına e-mail adreslerinizi de eklemeyi unutmayın. Bu yazının altına katılmak isteyenlerin yorumlarını ve paylaştıkları linkleri yazmaları gerekiyor.

Sadece Türkiye içine gönderim yapılabilir..
Herkese bol şans :)

!!!!!!!Diğer çekilişim de 10 Mayıs'a kadar devam ediyor. Katılmak için TIK TIK.



















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

back to top